2014 - DUBAI

Sunset

// bilder: dubai vinterferien 2014 //

Det er nesten bare bilder fra gamle reiser p bloggen for tiden, men det er fordi jeg aldri ble ferdig blogget fr jeg sluttet. Har hatt flere innlegg liggende i mapper p iphoto. Derfor blogger jeg de n. Det kommer nok til komme litt andre type innlegg senere, og tenkte ogs kanskje lage en video - i og med at jeg har ftt nytt rom. Men tenker uansett at det er bedre blogge med bilder som jeg tok for en liten stund siden, og som jeg aldri har blogget - enn at jeg legger ut noen som eg tar n som blir halv bra. I

Dubai

I og med at macen min ikke har funket har jeg ikke hat tilgang til IPhoto. I gr gikk jeg gjennom bildene jeg hadde der, og da fant jeg noen av bildene fra Dubai. Jeg savner dette s mye - varmen, stedet og alt. Kan nesten ikke tro at det snart er 1 helt r siden sist jeg var der. Var der vinterferien 2014, men jeg skal ut reise denne vinterferien ogs. Denne gangen til Spania, og der skal jeg p spanskskole hele uken. Reiser sammen med familie, og Thea. Lurer veldig p hvordan det blir, og hper det blir noe fritid og ikke bare skole hele uken.

pskeaften

God morgen! Denne ferien har gtt s utrolig fort, og reiser mest sannsynlig hjem i morgen. Heldigvis er dere ikke lenge til 1.mai helgen, s da blir det ogs en liten ferie. I dag skal vi g langrenn, og nyte den siste hele dagen p fjellet.

throwback.

Her kommer litt mobilbilder fra Dubai i Februar. Som jeg savner den ferien, og det stedet. Tror faktisk ikke det finnes et annet sted som er s perfekt for meg. Bde shopping, sol og strand. Perfekt! Er forsatt p fjellet, og derfor m jeg blogge fra mobilen, s er ikke s stort utvalg jeg har av bilder. Bilder jeg tar her fr jeg heller ikke lastet over p macen fordi iPhoto ikke fungerer. S derfor fr dere litt mobilbilder.

H.A.I.R

Her er enda noen flere bilder jeg tok med Fam. Flere kommer i lpet av uken.

clouds.

bilder fra flyet til Spania

beach.

bilde fra Dubai

everything

Har gtt gjennom noen bilder jeg fant p bildestrm. Noen bilder fra Dubai, Spania og generelt reiser. Elsker g gjennom gamle bilder, og nr man er p fjellet fr man ekstra god tid til det.

Oj, ikke noe blogging de siste dagene. Har bare vrt opptatt av helt andre ting. N sitter jeg forhndsinnstiller noen innlegg til dere, mens jeg er i Spania. For jeg reiser allerede i morgen tidlig, og da er det snakk om veldig tidlig. Fride og Thea kommer hit om noen timer, og skal st opp allerede rundt fire tiden i natt. Tenk om jeg ikke klarer st opp. Gleder meg s ufattlig mye til dette, for det kan jo ikke bli noe bedre enn tre jenter p tur i Spania, og ihvertfall nr det er snakk om disse jentene. Tror det kommer til bli en super liten helg. Kommer hjem p mandag, s det er en liten tur. men vi skal utnytte dagene nr vi er der, der er det ikke noe tvil om.

Underwater

Fr jeg reiste til Hellas i sommer s kjpe jeg med et undervannskamera. Synes det er s morsomt ta bilder under vann, og synes ogs at bildene til tider kan bli ganske kule. Tok noen f da jeg var i Dubai som jeg tenkte vise dere. Er det noen av dere som har undervannkamera?

Fikk ikke delt dette innlegget med dere i gr, glemte faktisk helt poste det. Som dere kanskje ser s har jeg hoppet over dag 5, det gjorde jeg fordi jeg omtrent tok null bilder den dagen. Derfor gr jeg rett over p dag nummer seks. Denne dagen dro vi ogs en tur inn til sentrum, og tok en aller siste tur innom dubai mall.

Etter skolen i dag har jeg "vd" til naturfag med Fride. Ikke det at vingen ble akkurat som nsket, men vi prvde i hvert fall. Kommer nok til prioritere ve p det de neste dagene framover. M nesten det n som jeg virkelig m jobbe med avgangs fagene. I morgen skal jeg en liten tur mte Mia. Det er s alt for lenge siden jeg har vrt sammen med henne, s det kommer til bli s utrolig hyggelig snakke litt med henne igjen. Men, jeg har masse bilder jeg fortsatt ikke har ftt delt med dere, s kan hende jeg forhndsinnstille noen innlegg n slik at det kommer noen innlegg mens jeg m jobbe med naturfag.

Dager som dette savner jeg virkelig vre p reise, og nr jeg bruker s mye tid p redigere bilder fra Dubai til bloggen s savner jeg det bare mer og mer. Men, om alt gr etter planen skal jeg en ur til spania om ca 3 uker, og det kan jeg ikke klage p. S i mellom tiden fr jeg bare overleve med det vre vi har her hjemme.

__

Noen bilder fra den fjerde dagen i Dubai. Denne dagen brukte vi til sole oss ved bassenget. Savner det allerede s mye, og det er bare en uke siden jeg kom hjem.

__

Jeg glemmer s alt for fort. Har allerede glemt hva vi gjorde disse dagene, s mtte g gjennom bildene en siste gang for huske. Den andre dagen tilbrakte vil ved stranden, men dro litt senere p dagen inn til Dubai sentrum. En tur som faktisk tar opp til en time. Vi bodde nemlig i nabo emiratene som har navnet Ajman. I og med at turen inn til Dubai var s lang tilbrakte vi bare annen hver dag der. Den andre dagen dro vi til Dubai mall, og brukte noen timer der. Vi har jo hvert der en gang tidligere, og vi kjente oss for igjen. Derfor var det ikke like vanskelig som frste gang finne seg fram (noe som var godt i og med at det er verdens strste kjpesenter). Etter dette dro vi for spise, og verst p det hotellet var det en helt utrolig flott utsikt hvor vi kunne se ut over hele byen. Tenkte kanskje vise de bildene i et annet innlegg om det er nsket.

Den tredje dagen tilbrakte vi ved bassenget p hotellet. Som dere kan se p noen av bildene var i vret helt p topp denne dagen, og det var litt i overkant mye vind. Derfor valgte vi ligge ved bassenget. Det var jo heller ikke s verst m jeg si. Det hotellet vi bodde p hadde alt, kunne ikke tenkt meg et bedre sted bo.

OSLO - DUBAI

Her er noen bilder fra reisen - Oslo til Dubai. Jeg er en av de personene som tar bilder av ALT nr jeg er ute reiser. Til og med setene p flyet (?!). Samme nr vi er nye steder, s m alt dokumenteres. Derfor tar jeg alltid flere tusen bilder nr jeg er p reise, fordi 90% av bildene er av helt undvendige ting. Men jeg synes faktisk at disse bildene i sort/hvit ble ganske kule, s derfor bestemte jeg meg for vise de til dere.

Endelig, har brukt s lang tid p redigere disse bildene. Og ikke vet jeg hvorfor? De er nesten ikke redigerte, men slet med f bildene akkurat som jeg nsket dem. Hper dette ble noks bra. Den frste dagen tilbrakte vi bare ved stranden, i og med at vi landet 7 tiden p morgenen var vi alle veldig slitene, og ingenting er bedre da en tilbringe en dag p stranden.Planen framover er legge ut et innlegg som dette fra hver dag vi var der (ca.). S kommer den noen andre innlegg fra turen i tillegg. Snn blir det, nr jeg har s mange bilder jeg nsker vise dere.

, Brum

Hei!! Jeg er en 15 r gammel jente fra Brum med stor interresse for mote og sminke. Her kan du lese om mote, livet mitt og sminke.. og masse mer! Er det noe du lurer p s send mail til cecilieuv@hotmail.com