2015 - SPANIA (CIUDAD QUESADA)

LUNSJ.

Bilder fra en av de siste lunsjene vi hadde i Spania.

Jeg elsker blomster, og da vi var i Spania kunne jeg ikke gjre annet enn ta bilder av disse blomstene. Den ene dagen tilbrakte vi p ett marked som jeg har vist bilder av tidlgere, og der var det flere boder med masse blomster.

PALMER

Bilder fra dagsturen til Alicante i vinterferien.

STRIPER

Noen Bilder fra Spania som jeg forsatt ikke har delt med dere. Det kommer noen innlegg fra Spania mens jeg er i Dubai. Har aldri ftt blogget det, og derfor passet det bra nr jeg ikke har noen mulighet til blogge. Men nr jeg kommer hjem har en forhpentligvis massevis av bilder dele med dere.

ALICANTE

En av de siste dagenet tok vi turen inn til Alicante. Vi dro rett etter at jeg var ferdig p skolen, og rakk akkurat f noen timer der fr jeg mtte hjem igjen for komme meg tilbake til skolen. Vi fikk sett litt av byen, og koste oss masse i det fine vret. Har flere bilder av alicante, men jeg har en greie for palmer s tenkte bare vise dere de frst. Jeg ble faktisk veldig overasket over hvordan byen s ut - trodde ikke at det skulle vre s pen. S nesten ut som en blanding av Palma, og Barcelona, som er to av mine favoritt byer.

Stones

// bilder fra spania //

Tenkte bare poste ett lite innlegg fr jeg reiser, for om bare noen timer sitter vi p flyet p vei til London. Jeg vet ikke hvordan det er med nett der nede, og tar prioriterer derfor ikke ta med meg macen. Har tidsinnstillt noen innlegg - slik at det blir blogging de dagene jeg er bort reist. Kameraet har jeg selvflgelig meg, s skal prve ta masse bilder som jeg kan dele med dere nr jeg kommer hjem. Kommer til poste flere bilder p instagram, s om dere vil flge meg der, s heter jeg @cecilieuv.

MARKED

Den aller siste dagen tok vi turen til et marked litt utenfor byen vi bodde i. Var veldig morsomt gjre noe litt annerlede - i og med at vret ikke var s fint heller, s passet det veldig fint. Vi dro videre spise lunsj ett sted ved havet - som det kommer flere bilder av siden. N har jeg s mange bilder jeg nsker poste at jeg ikke har helt oversikt over alt. Men skal se hva jeg fr gjort i kveld, eller etter at jeg har fikset passet mitt. Fant ut for noen dager siden at jeg ikke har pass som holder til pskeferien - s det m jeg f fikset s fort som mulig. N skal jeg straks komme meg ut dren for rekke trening.

sneak peek

//noen f av bildene jeg tok i spania, mye mer kommer siden//

Jeg er hjemme igjen, og det har jeg vrt siden sndag kveld. Har ikke ftt blogget siden jeg kom hjem, men har masse bilder jeg nsker dele med dere framover. Turen hjem gikk veldig fint, men litt forsinkelser gjorde at det tok litt lengere tid en planlagt, men det gjorde meg egentlig ikke s alt for mye. Det er ikke mange dagene til jeg setter meg p flyet igjen, og derfor skal jeg bruke dagen i dag p f pakket ut - for s pakke ned igjen. Gleder meg s utrolig mye til reise til London med Ebba - kommer til bli s utrolig gy. Ikke minst gleder jeg meg til feire 18 rsdagen hennes p sndagen. S morsomt at folk blir 18. Fr jeg kommer meg dit har jeg noen innlegg jeg m ha publisert fr jeg reiser, som jeg hper kommer ut i lpet av noen dager. N skal jeg straks lpe for rekke bussen, og komme meg til skolen.

Soloppgang

Dette er virkelig noe av det fineste soloppgangen jeg har sett. Vet ikke om dere fr det samme inntrykket via bildene, men det var virkelig helt fantastisk. Som sagt s gikk flyet s tidlig, at jeg fikk med meg hele soloppgangen i det vi var i luften. S magisk!

ANANAS

Jeg har ftt en eller annen greie for ananaser - ikke vet jeg hvorfor. Synes de er s utrolig kule (haha), og derfor mtte jeg legge ut noen bilder av det her. Synes ogs det s veldig kult ut med blfarget fra bassenget i bakrunnen.

by the ocean

Den frste Lrsdagen dro vi som sagt til nabo byen. Der spiste vi lunsj p en restrurant rett ved havet - super fint. Vi satt helt ved enden, og fikk mulighet til se ut over hele havet. Var ogs veldig fint vr denne dagen, s kunne kjenne solen steke.

// kjole fra bikbok, sko fra nike og veske fra marc by marc jacobs //

BREAKFAST IN SPAIN

// bilder fra den aller frste frokosten i Spania //

Det er bare super digg sitte ute spise frokost - kjempe sommer stemning. Noen av dagene her har vi vrt oppi i 23 grader, og det er noe veldig annet enn det vi har hjemme i Norge om dagen. Noen dager har ikke vrt akkurat vrt det beste, men snn blir det jo alltid.

En av dagene tok vi bilen til nabobyen med navn Torrevieja og spiste lunsj. Fikk tatt noen bilder der nede. Var utrolig fint der nede, og vi koste oss masse med veldig fint vr.

SUN

Solen skinner som bare det her, og det er faktisk veldig varmt. Hadde ikke sett for meg det, men opp til 20 grader. S kjempe kjempe deilig. Jeg husker ikke at jeg hpet at det ble sol nr vi var her, og det er det jo virkelig. Vi skal jo vre her tilsammen i nesten 10 dager, s fr jo god tid til nyte dette ogs.

Up In The Air

P flyturen hit var det en helt fantastisk himmel. Tok omtrent 300 hundre bilder bare ut av viduet i lpet av de timene jeg satt der. Flyet gikk ca klokken 07.00, og da var det forsatt mrkt - noe som gjorde at vi fikk med oss hele soloppgangen i flyet. Det er noe av det aller mest fantastiske jeg noen gang har sett, men det skal jeg vise dere noen bilder av siden. Her er noen andre bilder fra turen i mellomtiden.

I dag dro vi til en strand 30 min unna, fordi jeg ville ta litt bilder - kommer til legge de ut siden. Tok meg en liten treningskt i det vi kom hjem, og har noen lekser jeg skal ha gjort til i morgen (ups..), og skal opp tidlig for komme meg p skolen i morgen. Frste ordentlig skoledag i morgen, s er veldig spent!!

SOMMERKJOLE

Jeg koser meg skikkelig i varmen - kan ikke si noe annet enn et det er deilig ta fram sommerkjolene og conversene igjen. Har prvd bruke converse hjemme n - og det er mildt sagt veldig kaldt, s deilig kunne bruke det her. Selvom jeg m ta med meg en ekstra jakke nr vi gr ut dren, s er det forsatt super deilig. I gr ble det en ganske s rolig dag. VI startet med en super digg frokost her i huset, og latet oss egentlig bare fr vi kjrte til nabo byen. Der spiste vi lunsj ved vannet (kommer bilder av dette siden). Etter at vi hadde vrt innom et super stort matsenter s dro vi hjem. Kvelden tilbrakte vi hjemme i sofaen, med film.

Internettet fungerer s bra her - s det kan ikke stoppe meg fra blogge. Her er noen bilder fra den frste lunsjen vi spiste her nede. Vi spiste p det "faste" stedet vi pleier, og koste oss masse. Kan jo ikke si noe annet at det er veldig avslappende vre ett sted jeg har vrt flere ganger - da faller man s lett p plass.

Fremme

// sommersko, sol og vann //

Denne dagen har virkelig vrt utrolig lang - og jeg kan nesten ikke vente med legge meg sove. Vekkeklokken sto i dag p 04.30, s fikk kun 3 timer svn. Landet i Spania rundt 11 tiden, og framme i huset i 14.00 tiden. Vi rakk spise litt lunsj, fr jeg skulle p skolen. Kan ikke si noe annet enn at jeg er utrolig fornyd med opplegget. I dag hadde jeg en time - men lrte meg mye bare i lpet av den korte tiden. Der slipper jeg virkelig ikke unna. Men jeg kan virkelig ikke skryte p meg noen spansk kunnskaper, for jeg starter helt fra starten - nivet ligger p: dette er en bok. Jeg har hatt spansk i snart 5 r p skolen, men kan virkelig nesten ingenting. S blir morsomt se hvordan jeg ligger ann i det jeg kommer hjem herifra.

Tomorrow

Om noen timer reiser jeg til Spania. Har ikke startet pakke enda, og m dra hjemme fra ca klokken 5 i morgen tidlig - s litt drlig tid. Dagen i dag har gtt i ett - skole, og rett p trening, fr jeg mtte noen jenter spiste middag. Var kjempe hyggelig gjre noe sosialt - i og med at jeg skal vre borte hele ferien. Skal selvflgelig bli godt med sol, men gruer meg litt til skulle jobbe med skole i ferien (hehe). Her er noen bilder fra sist jeg var der, og hper vret blir like bra som den gange - snn at jeg fr tatt noen bilder.