juli 2014

Palma dag 3 og 4

Jeg er tilbake! Sorry for en uventet liten pause. Jeg dro nemlig på hytta til Ebba i Telemark noen dager. Bestemte meg dagen før, og måtte derfor sette meg på det første toget hjem. Var der noen dager, og hadde gprs internett på mobilen, derfor - null blogging. Like greit var det egentlig å komme seg litt bort fra internett noen dager. Nå er jeg tilbake, og skal om bare noen minutter løpe ned til lysaker for å rekke neste tog til Tjøme. Denne gangen tar jeg med meg Thea og Fam - noe som er dødshyggelig. Blir ikke lange turen for må reise hjem igjen søndag, for Thea og jeg reiser til Stavanger tidlig mandag morgen. Der skal vi møte Fride, og forhåpentligvis nyte noen sol dager der. Blir så godt å få sett alle igjen, merker at jeg savner de!

Breakfast

black and white

//bilder fra Berlin//

Nå er vi akkurat kommet hjem fra en båt tur. Det er så varmt her nede, at det å bare ligge å sole seg blir litt for varmt i og med at det tar litt lang tid ned til vannet. Derfor har vi i dag som i går tilbrakt dagen i båt. Tenkte å vise dere disse bildene fra Berlin, siden jeg ikke har tilgang til pc. Kan hende jeg får den i løpet av kvelden, men tror ikke det.

day two - palma

Her ser dere noen bilder jeg tok den andre dagen. Den dagen tilbrakte vi store deler av tiden på stranden. Dagene der nede var nok så like, og derfor kommer bildene jeg legger ut også til å være ganske like, men litt like bilder er vell bedre en ingen bilder.

up in the air

bilder fra flyet på vei til Palma

day one - palma

Her er liten samling av bilder jeg tok den aller første dagen i Spania. Til vår overraskelse regnet det da vi ankom leiligheten, men det ga seg litt utover dagen. Regnet var vell egentlig bare deilig, en god unnskydning for å ikke bare ligge ved stranden hele dagen. Dag nr1 brukte vi på å bli kjent med byen, eller friske opp minnet. Vi hadde alle vært der før. Elsker å reise tilbake til steder jeg har vært før, da vet man hva man kommer til. Dagen gikk jo også mye til reising, og startet dagen allerede 5 på morgnene. Kommer flere bilder utover uken.

home

Min utenlandsreise for i sommer er nå over. Dro nedover til Palma 29.juni og landet på Gardermoen 6.juni. Siden den tid har alt gått i ett. Tok toget fra Gardermoen rett til Tjøme, og var her en natt før jeg tok en liten tur til Sandefjord. Nå er jeg tilbake igjen på Tjøme - uten tilgang til noe form for pc. Noen som vil si: ingen bilder fra kameraet kan lastes opp. Dermed kommer jeg framover til å legge ut noen innlegg med bilder som er tatt med mobilen, og de er faktisk nesten like bra kvalitet. Bilder fra Spania kommer det ihvertfall massevis av. Dagene framover er litt uklare, men antar at jeg kommer til å nyte noe dager her før jeg får noen venner ned hit. Håper alle koser seg så mye i varmen!

, Bærum

Hei!! Jeg er en 15 år gammel jente fra Bærum med stor interresse for mote og sminke. Her kan du lese om mote, livet mitt og sminke.. og masse mer! Er det noe du lurer på så send mail til cecilieuv@hotmail.com