REISE

H.J.E.M.M.E

Hjemme igjen! Var ikke mange dagene jeg var borte, men for denne gangen var det nok. Mye som skjedde i løpet av disse dagene, som jeg kommer til å fortelle mer om senere. Bildene fra speilreflekskamera er ikke lastet over på macen min enda, derfor kommer det litt bilder fra selve flyreisen. Noen av bildene er også fra noen andre turer. I morgen skal jeg nok få lagt ut flere bilder fra turen.

De siste bildene fra Spania! Tok sin tid å bli ferdig med de, men i og med at jeg reiser tilbake på lørdag tenkte jeg at det var på tide at jeg fikk lagt ut bildene fra turen i dag. Det kommer til å bli så deilig å komme tilbake å få litt varme, og å bare slappe av i noen dager. I dag har startet vi sent på skolen, og jeg dro derfor å trente. Dagen var lang, så kom hjem sent. Siden har jeg sittet å jobbet, og redigert litt bilder. Lager noen innlegg til dere nå. Om det er noe spesielt dere ønsker at jeg skal blogge mer om, eller noe jeg skal blogge mindre om, så er det bare å si ifra. Håper alle får en forsatt fin kveld videre.

Her kommer de første bildene fra turen. Tok sin tid før jeg fikk gjort ferdig dette innlegget. Iphoto fungerer ikke på min mac, så jeg må bruke mamma sin mac. Det er veldig lite praktisk, så derfor kommer bildene litt senere. Redigerer flere bilder fra turen nå, så kan hende jeg klarer å få postet noen flere innlegg i løpet av dagen i dag.

EIFFELTÅRNET

Heidere!

Som sagt tidligere har jeg forsatt flere upostede bilder fra Paris. Tenkte jeg kanskje skulle lage ett innlegg senere med en samling av flere ulike bilder jeg tok i Paris, bilder fra flere ulike stedet jeg var når jeg var der. Er det noen av dere som ønsker at jeg skal gjøre dette? Hvis noen ønsker det så kommer det selvfølgelig ett innlegg som dette litt senere. Dette innlegge skal jo selvfølgelig handle om eiffeltårnet. Det var så utrolig rart å se det i virkelighetet. jeg har jo sett det på bilder, på tv, serier og ikke minst filmer, men det å se det i virkeligheten var noe helt annet. Det var for det første mye større enn jeg hadde trodd, så det var vanskelig å skulle få meg hele i et bilde. Den var faktisk utrolig vakker, og det var masse mennesker rundt der så hele opplevelsen var veldig morsom. Kunne omtrent vært i Paris i ett år uten å få med meg alt det er å se der, for det er jo så mye spennede i en by.

TROMSØ

Heei, i går kveld kom jeg til Tromsø, og reiser allerede hjem i morgen kveld. Mandag er det tilbake til skolen. Det er helt utrolig fint her, fra stue vinduet kan man se rett ut på fjellene, og det tar ca 2 min å gå ned til sentrum. Det er virkelig en fantastisk flott by.

HELLAS, DAG 1

Heei

Endelig har jeg fått ordnet bildene fra dag 1. Det tok sin tid, ikke bare å skulle finne de og redigere de, men siden jeg har macbook air som bokstavlig talt har NULL plass er det umulig å redigere bilder. Om jeg først har slette alt jeg har på pcen for å så få plass til alle bildene fra Hellas, så er det ikke nok plass til at jeg kan redigere de. Så når jeg har sittet på nettet å redigert alle bildene og skal skjekke de etterpå så er alle bildene grå, eller ikke blitt lagt til grunnet at det ikke er plass. Haha, nok om det. Det er også umulig å velge ut noen bilder i og med at vi har tatt 300 hver dag, men ihvertfall så klarte jeg å velge ut noen.

Vi sto opp klokken 4, så tok vi toget til flyplassen. Flyturen tok omtrent 4 timer. Når så kom oss til Athen kjørte vi bil i ca 30 min, og kom til en liten havn. Fra denne havnen og til den lille øyen Hydra tok det 2 og en halv time. Det var en ganske så lang tur, men det var virkelig vert det. Det var jo så utrolig fint der. Når vi så kommer vi oss til hotellet får vi først ett rom og så blir vi flyttet til to andre rom (flere hotellrom kommer vi innom i løpet av ferien). Etter dette gikk vi ut og så oss rundt. Det var det hele vi gjorde denne dagen. Derfor er omtrent alle bildene bilder av hvordan det ser ut der.

-Cecilie UV

, Bærum

Hei!! Jeg er en 15 år gammel jente fra Bærum med stor interresse for mote og sminke. Her kan du lese om mote, livet mitt og sminke.. og masse mer! Er det noe du lurer på så send mail til cecilieuv@hotmail.com